سایت دانلود-دانلود رایگان
دانلود رایگان ترفندها ، نرم افزار و مداحی و بازی و کتاب


دیگشنری برای موبایل های شما لازم است هر چند شاید بعضی ها بگویند ما نیازی نداریم این حرف غلط است چرا که اگر کسی باشد بخواهد برنامه هایی برای موبایل خود در موبایلش داشته باشد این دیگشنری ها به در دش می خورد و یا کار های دیگر که من جمله همین بود که گفتم.

AlMorafiq
MSDictdDictonary Busines
OXford Busines
OXfordmini Dictionary




تاریخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:دیگشنری موبایل,
ارسال توسط حمید



این دیگشنری خیلی ساده و برای کار خوبه من خودم از همین استفاده می کنم
تو اینترنت خیلی به دردتان می خوره با یک پنجره ی کوچک کنا ر پنجره ها دیگتون.
برای دانلود.کلیک کنید.




تاریخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:دیگشنری,
ارسال توسط حمید


کتاب جامع الدروس برای طلبه ها مفید و می توانند از  آن استفاده کنند .من از این کتابها خیلی داردم اگر کسی خواست باز هم بگوید تا برای دانلود بزارم.



برای دانلود.کلیک کنید.




تاریخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:کتاب جامع الدروس,
ارسال توسط حمید


این کتاب ها با فورمت rar در گوشی های شما قابل اجرا میباشد
کتاب شاهنامه فردوسی را اینجا دانلود کنید

دیوان شعر باباطاهر عریان را اینجا دانلود کنید

کتاب شعر نظامی گنجوی را اینجا دانلود کنید

گلستان سعدی را اینجا دانلود کنید
کتاب زیبای شعر حافظ را اینجا دانلود کنید




تاریخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:کتاب های موبایل,
ارسال توسط حمید

                                        

نرم افزار وینرر از جمله نرم افزار هایی است که کاربرد بسیار دارد و برای هر کار بری نیاز است . و همانطور که میدانید این نرم افزار با فشرده کردن ، این امکان رو میدهد که فضای بیشتری داشته باشید.با حجم مناسب و سرعت خوب ، برای کسانی که سرعت اینترنتشان پایین است.
برای دانلودکلیک کنید.




تاریخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط حمید

ترفند های یاهو مسنجر ،پاک کردن آدرس ایمیل از یاهو مسنجر، باز کردن چند آیدی با هم، نحوه ی ساخت پروفایل،اد کردن بدون اجازه ،....


برای دانلود کلیک کنید.




تاریخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:ترفندها,
ارسال توسط حمید

یکی از چیزهایی که برای مبتدئین سخت و از اول اینکه کار با کامپیوتر را شروع میکنند با آن مواجه میشوند ، نصب ویندوز است و اگر روزی بخواهند که ویندوز عوض کنند دچار مشکل شده و به دنبال کسی می گردنند که این کار را بکند اما با این چیزی که در این جا هست دیگر نیاز ی به سراغ کسی رفتن نیست . شما بعد از دانلود می توانید با کلیک کردن روی آن بصورت مجازی به طور مکرر ویندوز بصب کرده ، در واقع شما تمرین میکنید و با اجرای چند مرتبه، نصب ویندوز برای شما ملکه شده و چشم بسته نصب میکنید .  
این برنامه به صورت زبان فارسی است بدون نیاز به ترجمه ایی ، دوستان توجه داشته باشند که هر دو را دانلود کرده چون یکی به صورت نوشتاری طریقه را بیان کرده و دیگری به صورت تصویری است .

در ضمن با فرمت وینرر می باشد .موفق باشید.

می توانید از اینجا دانلودکنید.

می توانید از  اینجا دانلود کنید.

اما به زبان انگلیسی آن را می توانید از این جا دانلود کنید.




تاریخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط حمید

ترفند های مفید برای همه ، که می توانند از آن به نحو احسن استفاده برده و از این به بعد خود شخص کارهای کامپیوتر خود را می توانند انجام دهد بدون نیاز به کسی ، فقط کافیست که یک مقدار از وقت های مرده را صرف خواندن این مطالب کرد و انجام امور را به دست خود بگیریم .در این جا شما یاد مگیرید که:چطور فارسی نویسی را فعال کنید ،دستوراتی که در RUN اجرا میشود ،تبدیل عدد در ویندوز ،مخفی کردن Administrative Tools ،میانبر های ویندوز ،تمیز کردن استارت منو ، جلو گیری از تروجان،ساخت پیکیج،جلو گیری از دانلود در اینترنت،تغییر چهره System Properties ، بستن Ctrl+Alt+Delete برایXP 2000 NT ، ایجاد علاقه مندی ها ...........و از این اقسام ترفند ها را با دانلود کردن فرا بگیرید.


برای دانلود متوانید اینجا کلیک کنید.




تاریخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:ترفندهای ویندوز,
ارسال توسط حمید

یکی از چیزهایی که خیلی ها دوست دارند یاد بگیرند روش های هک کردن است ولیکن این ها دور از شأن است البته در بعضی موارد شاید بتوان گفت چیز  خوبی است ولی همین که گفتم ، یعنی بدونیم در کجا مفید است و نباید قصد آزار و اذیت داشته باشیم . اما من در این جا می خواهم که یک راهایی را برای اینکه بتوان مقابله کرد از نفوذ دیگران را بگذارم .  و ما باید راههای نفوذ را بدانیم حتی اگر یک مبتدی باشیم .در اینجا انواع هکرها ، نفوذ به IP ،حمله به TPC ، حمله به اطلاعات،و خیلی مطالب دیگر را می توانید دانلود کرده و مطالعه کنید.

برای دانلود می توانید اینجا را کلیک کنید.




تاریخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:نفوذ به کامپیوتر,
ارسال توسط حمید

در این صفحه می خواهم ترفندهای ریجستری را برای دانلود بگذارم که اگر احیاناً کسی مشتاق بود بتواند دانلود کرده و از آن استفاده ببرد.قبل از اینکه آن را دانلود کنید خلاصه ای از مطالب را که در اینجا می نویسم بخوانید تا اگر برایتان مفید بود دانلود کنید.یکی اینک بدانیم چگونه Documents را در Windows XP غیر فعال کنیم،تغیییر نام Recycle Bin،تغییر ویندوز پیش فرض، بدست آوردن پسورد Administrator، محدود کردن تنظیمات اینترنت اکسپلورر،برداشتن منوی ALL Program،ساخت میانبر هایی که از طریق RUN  اجرا میشود، اجازه ی دانلود را بگیرم از کاربران،و خیلی کار های دیگر که بعد از دانلود خواهید فهمید.

با فورمت : RAR
سایز:220k
برای دانلود کلیک کنید.




تاریخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:ترفند های ریجستری,ترفندها,
ارسال توسط حمید

صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 ... 17 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
<