سایت دانلود-دانلود رایگان
دانلود رایگان ترفندها ، نرم افزار و مداحی و بازی و کتاب

 

یکی از نیازهای مهم برای یک کاربر دانستن خطاها مودم است که با دانستن آن دیگر اشکالاتی  مبهم برایش نخواهد بود و به راحتی معایب را شناسایی کرده و در نتیجه کار خود را پیش می برد.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:خطاهای مودم,
ارسال توسط حمید

در این پست برایتان کتابی را تهیه دیده ام که در آن می توانید توضیحاتی جالب و مطالب مفید در مورد اینترنت و شبکه ها و بسیاری از توضیحات دیگر که در زیر می آورم را مورد مطالعه ی خود قرار دهید.

فهرست:

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط حمید

 

دانلود عکس های زیبای غدیر با طرح های جالب و دیدنی که می توان از آنها در خیلی جاها استفاده کرد .

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:دانلود عکس,غدیر,
ارسال توسط حمید

 

در این پست برای شما بیننده ی این وبلاگ دانلود کتابی را آماده کردم که با خواندن آن می توانی سرمشق هایی برای زندگی بیاموزی و در زندگی به کار بری.

 

 

 

 

برای دانلود کلیک کنید.




ارسال توسط حمید

 

آموزش در چند گام .(کتاب)

کاربردها فراوانی برای جاوا اسکریپت ذکر کرده اند من جمله برنامه نویسی هایی که با نوشته می شود و کار های متفاوت که در خود جای داده است در زیر با فورمت pdf آورده شده و ما برای بهتر روشن شدن بیننده شرحی در مورد آن را می آوریم؛در چند مرحله شما را پیش مبرد (و بدانید حتماً مفید واقع خواهد شد)

ارتباط جاوا با زبان html ،کد و تگ،پارامتر،راه های دریافت،عملیات برنامه نویسی، اجرای برنامه در رایانه و اینترنت،آدرس برای توضیح و دانلود،اهمیت ادات شرط،انواع داده ثابت و متغیر، واژنامه ها، نام گذاری کدها،صدا کردن تابع،ارایه،تمرین و مثال،پروژه،ساختمان حلقه،اهمیت حلقه و کدهای آن،ساختمان فرم..........

  

 

 

 

برای دانلود کلیک کنید




تاریخ: پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390برچسب:آموزش جاوا,کتاب آموزش جاوا,
ارسال توسط حمید

 

حکایت های شب به شب.

این حکایت ها با فورمت pdf در 39 جلسه ، که شب به شب حکایت دارد برای کسانی که دنبال حکایت های شیرین هستند.

برای دانلود اینجا کلیک کنید. 

 

حکایت های شب به شب




تاریخ: سه شنبه 6 ارديبهشت 1390برچسب:حکایت,
ارسال توسط حمید

 

MP3 مداحی با صدای کریمی .

بنده تراک ها را  به صورت جدا جدا قرار داده ام تا آنهایی هم که از اینترنت کم سرعت استفاده می کنند بتوانند تا بصورت سریع و بی درد سر دانلود کنند . لذا در قسمت زیر عکس ،بر روی هر کدام از سایز هایی که توان دانلود دارید کلیک کرده و دانلود کنید و اگر همه را خواستید دانلود کنید همزمان می توانید دانلود کنید.

 

 

7.42 مگابایت.

3.72 مگابایت.

4.76 مگابایت.

7.91 مگابایت.

4.51 مگابایت.

8.66 مگابایت.

4.76 مگابایت.

5.90 مگابایت.

3.05 مگابایت.

4.20 مگابایت.

برای دانلود هر کدام بر روی خود آن کلیک کرده و سپس دانلود کنید.

 




تاریخ: سه شنبه 6 ارديبهشت 1390برچسب:مداحی , کریمی,
ارسال توسط حمید

 

یکی از کتابهای شیرین فارسی کتاب شاهنامه ی فردوسی میباشد که این کتاب را از کتاب فروشی ها می توان تهیه کرد، منتهی قیمت آن برای بعضی ها شاید بالا باشد و نتوانند ان را تهیه کنند ، لذا ما برآن شدیم که این کتاب را با فرمت RAR برای دانلود گذاشته و بینندگان بتوانند استفاده ی خوبی از آن ببرند. همان طور که می دانید در این کتاب زبان فارسی قدیم دیده می شود ولیکن الان در حال حاضر صحبت کردن به آن لحن در ایران نیست هرچند لهجه های ایرانی به الفعل هم زیباست 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.19 مگابایت.

برای دانلود کلیک کنید.




تاریخ: جمعه 2 ارديبهشت 1390برچسب:شاهنامه ی فردوسی,
ارسال توسط حمید

 

MP3 مداحی با صدای علیمی .    

 

                                                    

                                                    

 

 

 

 

 

 

10.9 مگابایت....5.54 مگابایت....3.73 مگابایت...5.99 مگابایت....3.50 مگابایت....8.46 مگابایت...3.92 مگابایت.....10.4 مگابایت




تاریخ: جمعه 2 ارديبهشت 1390برچسب:مداحی,علیمی,ایام فاطمیّه,
ارسال توسط حمید
ارسال توسط حمید

حتواى اين كتاب
بعد از كتاب الله، قرآن مجيد، بزرگترين سرمايه ما، سنت پيامبر(صلى الله عليه وآله)و احاديث ارزنده اهل بيت(عليهم السلام) است، و اين همان دو ثقل بزرگى است كه بعد از رحلت پيامبر(صلى الله عليه وآله) به يادگار مانده، و دست زدن به دامان آنها مانع گمراهى و ضلالت است.

متأسفانه، اين احاديث كه اقيانوسى از علوم و دانش هاست، هنوز ناشناخته مانده، چه بسيار از احاديث، كه در يك جمله كوتاه آن، در حقيقت كتابى از درس زندگى نهفته شده است، و مى تواند عقده گشاى انسان امروز در مسائل مختلف بوده باشد.

كتابى كه هم اكنون در دست شماست، گلچينى از اين احاديث، با ترجمه روان و شرح كوتاه است، و نخستين بار در آغاز جلسه بحث و تفسير كه روزهاى جمعه، در جلسات «مجمع دين دانش» كه در مسجد امام حسين (تهران) تشكيل مى شد، هفته اى يك حديث مطرح مى شد و همگى به عنوان يك «درس براى سراسر هفته» از آن استفاده مى كردند; وعده زيادى از جوانان از پسر و دختر، آنها را حفظ مى كردند.


[ 10 ]
استقبال فوق العاده از اين احاديث، سبب شد، كه جداگانه چاپ و منتشر گردد. اين كتاب كوچك، مى تواند نمونه اى از تعليمات اسلام براى همه آنها، كه مى خواهند اسلام را با يك مطالعه كوتاه، بهتر بشناسند، باشد.

اما آنچه از همه مهم تر به نظر مى رسد، همان پياده كردن اين برنامه ها در متن زندگى و عمل كردن به آن است.

بنابراين بياييد همگى از خدا توفيق بطلبيم كه، نخست توفيق فهم و درك صحيح اين احاديث، و سپس عمل به آنها را، به ما مرحمت كند.

قم - ناصر مكارم شيرازى



برای دانلود کلیک کنید




تاریخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:گلچینی از احادیث,کتابی با 150درس,
ارسال توسط حمید

بازی های موبایل برای موبایل های با سایز 128در 160 .
همه رقم بازی در هم و برهم برای لحظات استراحت دانلود مجانی بدون درد سر.
بازی ماشین و موتور و....
 3D Motocross
3D Need For Drift
4x4 Extreme Rally

4x4 Extreme Rally Bluetooth
09 Formula Extreme SE ENG


 James Bond Quantum of Solace
Brennox Townsmen II

Big Range Hunting
Brain Challenge
Brainxxx




تاریخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:بازی موبایل,
ارسال توسط حمید

این کتاب به طور خلاصه در مورد اشهر نحاة ، که در زمان های قبل می زیسته اند صحبت کرده و نحوییون  کوفی وبصره را بیان کرده و همچنین دیگر بلاد را.



برای دانلودکتاب کلیک کنید.




تاریخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:کتاب نحوی,
ارسال توسط حمید


دیگشنری برای موبایل های شما لازم است هر چند شاید بعضی ها بگویند ما نیازی نداریم این حرف غلط است چرا که اگر کسی باشد بخواهد برنامه هایی برای موبایل خود در موبایلش داشته باشد این دیگشنری ها به در دش می خورد و یا کار های دیگر که من جمله همین بود که گفتم.

AlMorafiq
MSDictdDictonary Busines
OXford Busines
OXfordmini Dictionary




تاریخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:دیگشنری موبایل,
ارسال توسط حمید



این دیگشنری خیلی ساده و برای کار خوبه من خودم از همین استفاده می کنم
تو اینترنت خیلی به دردتان می خوره با یک پنجره ی کوچک کنا ر پنجره ها دیگتون.
برای دانلود.کلیک کنید.




تاریخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:دیگشنری,
ارسال توسط حمید


کتاب جامع الدروس برای طلبه ها مفید و می توانند از  آن استفاده کنند .من از این کتابها خیلی داردم اگر کسی خواست باز هم بگوید تا برای دانلود بزارم.



برای دانلود.کلیک کنید.




تاریخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:کتاب جامع الدروس,
ارسال توسط حمید


این کتاب ها با فورمت rar در گوشی های شما قابل اجرا میباشد
کتاب شاهنامه فردوسی را اینجا دانلود کنید

دیوان شعر باباطاهر عریان را اینجا دانلود کنید

کتاب شعر نظامی گنجوی را اینجا دانلود کنید

گلستان سعدی را اینجا دانلود کنید
کتاب زیبای شعر حافظ را اینجا دانلود کنید




تاریخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:کتاب های موبایل,
ارسال توسط حمید

                                        

نرم افزار وینرر از جمله نرم افزار هایی است که کاربرد بسیار دارد و برای هر کار بری نیاز است . و همانطور که میدانید این نرم افزار با فشرده کردن ، این امکان رو میدهد که فضای بیشتری داشته باشید.با حجم مناسب و سرعت خوب ، برای کسانی که سرعت اینترنتشان پایین است.
برای دانلودکلیک کنید.




تاریخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط حمید

ترفند های یاهو مسنجر ،پاک کردن آدرس ایمیل از یاهو مسنجر، باز کردن چند آیدی با هم، نحوه ی ساخت پروفایل،اد کردن بدون اجازه ،....


برای دانلود کلیک کنید.




تاریخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:ترفندها,
ارسال توسط حمید

یکی از چیزهایی که برای مبتدئین سخت و از اول اینکه کار با کامپیوتر را شروع میکنند با آن مواجه میشوند ، نصب ویندوز است و اگر روزی بخواهند که ویندوز عوض کنند دچار مشکل شده و به دنبال کسی می گردنند که این کار را بکند اما با این چیزی که در این جا هست دیگر نیاز ی به سراغ کسی رفتن نیست . شما بعد از دانلود می توانید با کلیک کردن روی آن بصورت مجازی به طور مکرر ویندوز بصب کرده ، در واقع شما تمرین میکنید و با اجرای چند مرتبه، نصب ویندوز برای شما ملکه شده و چشم بسته نصب میکنید .  
این برنامه به صورت زبان فارسی است بدون نیاز به ترجمه ایی ، دوستان توجه داشته باشند که هر دو را دانلود کرده چون یکی به صورت نوشتاری طریقه را بیان کرده و دیگری به صورت تصویری است .

در ضمن با فرمت وینرر می باشد .موفق باشید.

می توانید از اینجا دانلودکنید.

می توانید از  اینجا دانلود کنید.

اما به زبان انگلیسی آن را می توانید از این جا دانلود کنید.




تاریخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط حمید

ترفند های مفید برای همه ، که می توانند از آن به نحو احسن استفاده برده و از این به بعد خود شخص کارهای کامپیوتر خود را می توانند انجام دهد بدون نیاز به کسی ، فقط کافیست که یک مقدار از وقت های مرده را صرف خواندن این مطالب کرد و انجام امور را به دست خود بگیریم .در این جا شما یاد مگیرید که:چطور فارسی نویسی را فعال کنید ،دستوراتی که در RUN اجرا میشود ،تبدیل عدد در ویندوز ،مخفی کردن Administrative Tools ،میانبر های ویندوز ،تمیز کردن استارت منو ، جلو گیری از تروجان،ساخت پیکیج،جلو گیری از دانلود در اینترنت،تغییر چهره System Properties ، بستن Ctrl+Alt+Delete برایXP 2000 NT ، ایجاد علاقه مندی ها ...........و از این اقسام ترفند ها را با دانلود کردن فرا بگیرید.


برای دانلود متوانید اینجا کلیک کنید.




تاریخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:ترفندهای ویندوز,
ارسال توسط حمید

یکی از چیزهایی که خیلی ها دوست دارند یاد بگیرند روش های هک کردن است ولیکن این ها دور از شأن است البته در بعضی موارد شاید بتوان گفت چیز  خوبی است ولی همین که گفتم ، یعنی بدونیم در کجا مفید است و نباید قصد آزار و اذیت داشته باشیم . اما من در این جا می خواهم که یک راهایی را برای اینکه بتوان مقابله کرد از نفوذ دیگران را بگذارم .  و ما باید راههای نفوذ را بدانیم حتی اگر یک مبتدی باشیم .در اینجا انواع هکرها ، نفوذ به IP ،حمله به TPC ، حمله به اطلاعات،و خیلی مطالب دیگر را می توانید دانلود کرده و مطالعه کنید.

برای دانلود می توانید اینجا را کلیک کنید.




تاریخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:نفوذ به کامپیوتر,
ارسال توسط حمید

در این صفحه می خواهم ترفندهای ریجستری را برای دانلود بگذارم که اگر احیاناً کسی مشتاق بود بتواند دانلود کرده و از آن استفاده ببرد.قبل از اینکه آن را دانلود کنید خلاصه ای از مطالب را که در اینجا می نویسم بخوانید تا اگر برایتان مفید بود دانلود کنید.یکی اینک بدانیم چگونه Documents را در Windows XP غیر فعال کنیم،تغیییر نام Recycle Bin،تغییر ویندوز پیش فرض، بدست آوردن پسورد Administrator، محدود کردن تنظیمات اینترنت اکسپلورر،برداشتن منوی ALL Program،ساخت میانبر هایی که از طریق RUN  اجرا میشود، اجازه ی دانلود را بگیرم از کاربران،و خیلی کار های دیگر که بعد از دانلود خواهید فهمید.

با فورمت : RAR
سایز:220k
برای دانلود کلیک کنید.




تاریخ: پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:ترفند های ریجستری,ترفندها,
ارسال توسط حمید

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
<