سایت دانلود-دانلود رایگان
دانلود رایگان ترفندها ، نرم افزار و مداحی و بازی و کتاب

Articons pro 5.27

برنامه ای قدرتمند برای ویرایش آیکن ها در ویندوز . این برنامه به حرفه ای ها و آماتورها امکان خلق ،ویرایش و مدیریت آیکن ها را می دهد. پس از نصب برنامه ،آن را ببندید و فایل کرک را اجرا کنید در پنجره ای که باز می شود بروی کلید yes  و سپس  ok  رابزنید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 17 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط حمید

ICOOLSOFT DVD TO MKV CONVERTER

نرم افزاری برای تبدیل دیسکهای ویدیویی دی وی دی به فرمتهای  HD AVI,H.264,MKV,HDWMV,HD MOV,HD MPEG

بعد از اینک برنامه را نصب کردید ،برنامه را ببندید و در آتوران روی PATCH بزنید و در صفحه ی باز شده روی  INSTALL کلیک کنید.

در پنجره باز شده بروی PATCH  کلیک کنید تا فایل  ICOOLRIPPERMUI2_DLL.DLL را  PATCH کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 تير 1390برچسب: تبدیل فرمتICOOLSOFT DVD TO MKV CONVERTER,
ارسال توسط حمید

DIRECTX10 RC2 FIX 3

با نصب این برنامه ، ویندوز به صورت نرم افزاری قادر به اجرا ی بازیها و برنامه های مبتنی بر DIRECTX10 خواهد شد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:DIRECTX10 RC2 FIX 3 اجرای بازی,
ارسال توسط حمید

CCCP 2010-05-01

CODEC ها پس از نصب فابلیت چند رسانه ای ویندوز را افزایش می دهند و امکان پخش بسیاری از فایل های صوتی و ویدیویی که قبلا قابل شناسایی نبود را به ویندوز می دهد به عنوان مثال با نصب این  CODE ها شما می توانید فیلم های DIVX  را توسط مدیا پلیر ویندوز و بدون نیاز به برنامه مخصوصی ببینیداین برنامه پس از نصب امکان پخش فایل های AVI,OGM,MKV,MP4,FLVراتوسط ویندوز مقدور می سازد. همچنین کدکهای ویدیویی MPEG-2,DIVX,Xvid,lavc,3ivx,WMV9 و ... وکدکهای صوتی FLAC,LPCM,AAC,MP3,MP2,MP1 و...را به ویندوز اضافه می کند

MB6.47

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط حمید

Ashampoo Movie shrink & Burn

برنامه ای برای تبدیل فرمت فایل های ویدیویی و رایت آنها بروی سی دی و دی وی دی ،این برنامه فایل های ویدیویی را به فرمت هایی نظیر MPEG-4,AVI,DIVX,Xvid,MPEG-2,VOB,MPEG1 و WMV,MOV  تبدیل کرده و سپس آنهارا بروی هارد و یا دیسک ذخیره می کند . این برنامه قادر به ساخت دیسک های  Divx  قابل پخش در پخش کنندهای خانگی نیز میباشد.نسخه ی جدید برنامه دارای قابلیت تبدیل فیلمها به فرمت های استریم برای استفاده در سایت ها می باشد . محیط برنامه زیبا و خلوت بوده و کار کردن با آن نیز ساده می باشد.

پس از نصب برنامه را اجرا  کرده و در پنجره ای که باز می شود ، بروی کلید Enter code   کلید کنید تا پنجر ه ی دیگری باز شود سریال را وارد کرده و ok  را بزنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط حمید

Adion djdecks 0.98

برنامه میکس صدا که هم برای آن دسته از افراد که قصد کارهای dj را دارند اما هنوز در ابتدای راه اند و هم برای حرفه ایی ها مناسب است . این برنامه دارای امکانات مناسب و مورد نیاز در زمینه میکس صدا است که در نوع خود بی نظیر است. به کمک این نرم افزار شما به راحتی قادرید فایل های mp3,ogg,wma ,flac , wavو حتی audio  cd s را با هر ساختاری میکس و تلفیق نمایید . در واقع djdecks  نیاز شما را برای شروع و dj  شدن برطرف می کند.

پس از نصب برنامه را ببندید.در آتوران روی کلید crack  کلید کنید.در پنجره ی باز شده روی install  کلیک کنید .



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:برنامه ایی برای میکسAdion djdecks 0,98,
ارسال توسط حمید

ورژن جدید آنتی ویروس اویرا Avira-AntiVir-Personal-10.0.0.561-



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:Avira-AntiVir-Personal-10,0,0,561-,
ارسال توسط حمید

نرم افزار Aneesoft 3D flash Gallery

ساخت گالری های فلش برای اضافه کردن عکس به گالری خودتان  فقط عکس را کشیده و در داخل صفحه نرم افزار رها می کنیدو خود نرم افزار به طور خودکار طراحی و کد نویسی را انجام می دهد میتوانید پس زمینه و نحوه نمایش گالری تصاویر رابه میل خود انجام دهید.این نرم افزار قابلیت های دیگری نیز دارد،مثل انتخاب قالب برای گالری ، تنظیم حرکت عکس، اضافه کردن موارد دیگر



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:Aneesoft 3D flash Gallery,
ارسال توسط حمید

 

این نرم افزار یک نرم افزار منحصر به فرد مخصوص ساخت آلبوم های عکس با کیفیت و زیبایی بالا می باشد .با این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا آلبوم هایی زیبا در زمینه های مختلف از جمله آلبوم های تولد، ازدواج، و ... ایجاد کنید این نرم افزار با در نظر گرفتن کلیپ آرت هایی زیبا در رابطه با هر کدام از این موضوعات طرفداران زیادی را برای خود بدست آورده است . همچنین این نرم افزار مصادف با هر موضوع خود زمینه ای مناسب را در نظر گرفته است تا کاربر در انتخاب زمینه راحت باشد.یکی از قابلیت های این نرم افزارمنوهای زیبا برای دی وی دی ها می باشد.

پس از نصب ، برنامه را اجرا کنید . در پنجره باز شده برنامه ، از طریق منوی help  بر روی گزینه Register  کلیک کنید.در مرحله ی دوم ، در آتوران بروی کلید serial کلیک کنیدو nameو Registration  را در پنجره برنامه وارد کنید .سپس بر روی کلید Activate  کلیک کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:ساخت آلبومWedding Album Maker Gold v3,8,
ارسال توسط حمید

Outerspace Software Bix Photo Book

Kb 877.03

برنامه ای جالب برای ساخت آلبوم های زیبا و سه بعدی از تصاویر .ویژگی های این نرم افزار از این قرار می باشد خروجی به صورت فایل فیلم AVI  ، سایه دادن و ایجاد جلوه به صورت دلخواه ، نا مرئی کردن و کم رنگ کردن صفحات آلبوم ،ساختار و یافت های از قبل تعریف شده برای صفحات و...



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:ساخت آلبومOuterspace Software Bix Photo Book,
ارسال توسط حمید
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
<